Ölüm Sistemi Mavi Balina Oyununun Görevleri

Dünya'nın Gündeminde olan "Ölüm" oyunu 130 kişiyi intihar emri ile öldürdü Mavi Balina  oyunu internet uygulaması olarak oynanan oyundur. Mavi Balina oyuncularına bazı görevler veriyor, oyundan kurtulan bazı oyuncularına göre  işte o ölüm görevleri



1.Bir jilet aracılığı ile elinize, “f57” çizin ve fotoğrafını gönderin.
2.Sabah 4:20’de uyanın, size gönderilen pgibopatça görünen ve korkunç videoları izleyin.
3.Kolunuzu derin olmayacak şekilde 3 kez damarlarınızla birlikte kesin ve fotoğrafını gönderin.
4.Bir kağıt üzerine balina resmi çizip fotoğrafını gönderin.
5.Eğer bir balina olmaya hazırsanız, bacağınızı keserek evet çizin. Yoksa, kendinizi birçok kez cezalandırma amaçlı kesin.
Verilen şifreli görevi çözün.
6.Elinize, “f40” çizin keserek ve fotoğrafını gönderin.
7.VKontakte durumunuza, “#ben_balinayım” (rus. #я_кит) yazın.
8.Korkularınızı aşın.
9.Sabah 4:20’de uyanın ve çatıya çıkın. Ne kadar yüksek, o kadar iyi.
10Elinize bir balina çizin keserek ve fotoğrafını çekerek gönderin.
11.Gün boyu pgibopatça görünen korku videoları izleyin.
12.Onların size gönderdikleri müzikleri dinleyin.
13.Dudağınızı kesin.
14.Elinize defalarca iğne batırın.
15.Kendinize acı verecek bir şey yapın ve hasta olun.
16.Bulabildiğiniz en yüksek çatıya çıkın ve köşesinde bir süre bekleyin.
17.Bir köprüye gidin ve köşesinde bekleyin.
18.Bir vinç bulup tepesine çıkın ya da çıkmayı deneyin.
19.Güvenilir olup olmadığınız kontrol edilecek.
20.Skype aracılığıyla bir balina ile, yani sizin gibi bir oyuncu veya kurucu ile konuşun.
21.Bacaklarınızı sallayarak bir çatıya çıkıp köşesinde oturun.
22.Başka bir şifreli görevi çözün.
23.Gizli görev.
24.Bir balina ile buluşun.
25.Kurucu size ölüm tarihinizi söyleyecek ve bunu kabul etmek zorundasınız.
26.Sabah 4:20’de uyanıp bir demir yolu bularak raylarda gezin.
27.Gün boyu hiç kimse ile konuşmayın.
28.Balina olduğunuza dair yemin edin.
Geriye kalan 30. ve 49. görev arasında, her gün sabah 4:20’de uyanıp, kurucusunun size gönderdiği müzik ve korkunç videoları izlemeniz veya dinlemeniz isteniyo.En son 50.görevdede çatıdan atlayıp intihar etmeniz isteniyor."
İşte Ölüm oyununun görevleri.
Bu görevlerden de anlaşılıyor ki bu bir oyun değil gerçek bir yönetim ve ölüm sistemi.
Bundan uzak durun bu sistemin size vereceği bir ödül yok aksine sizde canınızı istiyor.

Yorumlar

  1. Allah bu gençlerimizi ölüme götürenlerden hesap soracak

    YanıtlaSil
  2. bu oyuna nasıl kanıyor bu gençler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bu bir oyun değil bazı siateler bilgisayarınıza hayalet dosya indirip kameranıza erişim sağlıyo ve seni o görüntülerle tehdit edio veriler-n görevler yapmazsan o videoları/videoyu internete yayacağını söylüo

      Sil
    2. aslına bakarsan bende oynuyorum ama görevlerinde eksik var dostum

      Sil
  3. bu oyunu kuranın Anasını avradını sikiyim bide 3 yıl hapis vermişler bu adam bokuna kaç kişi öldü Allahsız köpekler ..

    YanıtlaSil
  4. KATILIYORUM NASIL AÇTIYSA ÖYLE KAPATSIN.KAPATACAK???

    YanıtlaSil
  5. oynuycam bakalim olcekmiyim

    YanıtlaSil
  6. Ben de oynamak çok istiyorum ama nasıl😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mal mısın kardeşim o görevleri yerine getirmessen anan baban ölüyo

      Sil
    2. anan baban ölmüyo seni tehdit edio anneni babanı öldürürüm diye cidden öldürmüolar mq he knk başka ülkeden türkiyeye tpleniyo sonra anneni babanı bıçaklıo malmısın am

      Sil
  7. bu şerefsiz oyundan kurtarsın herkezi

    YanıtlaSil
  8. ben yaptım çok zefkliydi ama 50. görevi yapmadım onu yapmama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerizekalı! siktiret ölmüşündür sen 50.göreve kadar ben hiç yapmam ve yapmadımda 50.levele kadar ölüycen zaten amcık bi görev var damarını kes diyor oç damar kesincen ölecen zatn mal bence sn ironi yapıyon (!)

      Sil
  9. bence yenı bı oyun kurup tek opyuncu beyaz balınanın yazılımcısını oynatmak.











    YanıtlaSil
  10. beyler bu orospu cocuklarına kanmayın bu oyundan uzak durun yoksa başınıza gelecek şeylerı tahmın bıle edemesını bu oyunu butun veb sıtelerınden kaldırmak ıcın mılyonlarca ınsan uraşıyo lutfen sız sız olun bu oyunu oynamayın bu oyun yuzunden bınlerce ınsan oldu

    YanıtlaSil
  11. muğlada tren yok onu nasıl yapacaklar merak ettim bunu gerçekten yapıyorlar mı sıkıntı olan korku filmi bende izliyorum ne gerek var zaten insanlar korku filminden çıkmış gibi her gece ölen dayımı görüyorum rüyamda yani kısacası aile değerlerini bilmeyip çocukları böyle bir şey yapıyorsa o ailede sorun aramak lazım içine kapanan yanlızlaşan çocuklarda değil

    YanıtlaSil
  12. Oynicam bakalım ölcekmiyim daha11yaşindayım bana bir şey olursa hakınızı helal edin

    YanıtlaSil
  13. oyun çok saçma bu oyuna kim inanır

    YanıtlaSil
  14. kafasi calishan insan bu oyunu asla oynamaz... bu oyun cok sacma

    YanıtlaSil
  15. link varmı link oyunun biz burda bizde oynuyalım


    YanıtlaSil

Yorum Gönder